ד”ר עמלי שחף

חוקרת בכירה ומנהלת פיתוח ואסטרטגיה
 

השכלה אקדמית

2014 – 2020 דוקטורט: האוניברסיטה העברית בירושלים, המחלקה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה. נושא הדוקטורט: “ילדי חברון 1968 – דור במקום”.
2013 – 2011 סטודנט משלים למחקר: האוניברסיטה העברית בירושלים, המחלקה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה.
2002 – 1998 MBA: Brunel University UK, מנהל עסקים.

השכלה חוץ אקדמית

2008-2009 פסיכותרפיה ממוקדת טראומה. לימודי תעודה נט”ל והפקולטה לרפואה בי”ס לבריאות הציבור אוניברסיטת תל אביב
2006-2008 הנחיית קבוצות דינמית. לימודי תעודה בתל”מ, תחנה לטיפול משפחתי של תנועת הקיבוצים
2005-2006 ייעוץ ארגוני. לימודי המשך לתואר שני בתפנית בי”ס למנהלים. לימודי תעודה האוניברסיטה הפתוחה.

2018 – הווה

חוקרת בכירה וראש היחידה לאסטרטגיה במחלקת מחקר, הערכה ואסטרטגיה במכון הנרייטה סאלד

  • ליווי וייעוץ אסטרטגי מבוסס מחקר
  • חוקרת בשיטות מחקר איכותניות וכמותניות
  • בניית מודל לוגי לתוכניות לצורכי הערכה ואסטרטגיה
  • פיתוח וניהול תכניות הדרכה, סדנאות והשתלמויות

2015- 2019

הוראה, האוניברסיטה העברית בירושלים

  • הוראת קורס שנתי  “ארגונים: תיאוריה ופרקטיקה” במחלקה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה, במסגרת תכנית מתמחים
  • הרצאות בנושאי ארגונים ותרבות ארגונית, שיח ותקשורת ארגונית, מגזר שלישי ועוד

1998 – 2018

יועצת ארגונית, “שחף תקשורת ארגונית”

  • פיתוח ובניית תכניות אסטרטגיות, תכניות עבודה שנתיות ותכניות ייעודיות לתקשורת ארגונית
  • ייעוץ וליווי מנכ”לים ומנהלים בכירים בארגונים
  • הערכה, אבחון ומיפוי
  • פיתוח וכתיבת מסמכי מדיניות, דוחות, מאמרים, ניירות עמדה, נאומים, נהלים ושגרות עבודה

1985-1998
עיתונאית, ידיעות אחרונות ומעריב

  • שחף, ע; רוזן, ד;  שגיא-דרורי, מ; גולדשטיין, ק; מני-איקן, ע; (2020). הערכת תכנית “בשבילי פלוס”. דוח  מחקר, מכון הנרייטה סאלד.
  • גולדשטיין, ק; שחף, ע;  גולן-קוק, פ; רותם, נ; כרמלי, י; (2019). מחנות קיץ בישראל – זהות יהודית ופלורליזם בתכניות לנוער. דוח מחקר, מכון הנרייטה סאלד.
  • שחף, ע; עליאן, ס;  ברגר-טיקוצ’ינסקי, ט; שגיא-דרורי, מ; קשקוש, ש; כרמלי, י; מני-איקן, ע; (2019). מחקר הערכה לתכנית הליווי לבתי ספר מזרח ירושלים. דוח  מחקר, מכון הנרייטה סאלד.
  • גולדשטיין, ק; שחף, ע;  גולן-קוק, פ; רותם, נ; כרמלי, י; (2019). מחנות קיץ בישראל – זהות יהודית ופלורליזם בתכניות לנוער. דוח מחקר, מכון הנרייטה סאלד.
  • שחף, ע; אסינמן, א;  סימן-טוב, י. (2020). פעילות ארגוני הילדים והנוער בישראל בזמן קורונה. דוח  מחקר, מכון הנרייטה סאלד.
  • אפרתי, ר; שחף, ע; גולן-קוק, פ;  כרמלי, י; קסטנר, ל. (2020). הערכת תכניות ימי עיון לתלמידי תיכונים מישראל ביד ושם. דוח  מחקר, מכון הנרייטה סאלד.
  • אפרתי, ר; שחף, ע; גולן-קוק, פ;  כרמלי, י; קסטנר, ל. (2020). הערכת הסמינרים ביד ושם. דוח  מחקר, מכון הנרייטה סאלד.
  • אפרתי, ר; שחף, ע; גולן-קוק, פ;  קסטנר, ל. (2020). הערכת תכנית הסיורים לצעירים מפרויקט “תגלית” ביד ושם. דוח  מחקר, מכון הנרייטה סאלד.
  • שחף, ע; גולדשטיין ק, ע; גולן-קוק, פ;  כרמלי, י; סימן-טוב, י. (2020). הערכת תכנית מורשה. דוח  מחקר, מכון הנרייטה סאלד.
  • שחף, ע. (תשנ”א). “היסטריה ונעלי בית”. פרק בספר: “אנשים מתו מפחד”, בעריכת רינו צרור. הוצאת פרטים.
  • שחף, ע. (2001). “תפור עליי – עושים בית ספר לבריאות” – תכנית רב-שנתית לקידום בריאות של משרד החינוך ומשרד הבריאות.